Skip to content

Katarina „League of Legends”

 

Wood-carved figure from „League of Legends” game.

The figure is made in linden wood, with a starting material thickness of 50mm. For stiffening and protection against damage, glued MDF 12mm.

Blackboard with the inscription made entirely of oak wood.

Figure and the inscription, the last phase of implementation have been treated with fire. The whole painted oil which drew saturation effect tanned wood, and made it harder.

The sculpture creates two elements ( character + sign ), which can be disassembled by unscrewing the 3 screws inside the plate with the inscription.

Figure:

height – 114 cm

width – 116 cm

depth – 5,5 cm

material – linden wood + MDF 12 mm

finishing – fire + oil

Inscription:

height – 30 cm

width – 89 cm

depth – 10 cm

material – oak wood

finishing – fire + oil

Total height of sculpture: 141 cm


 


 

Płaskorzeźba postaci z gry „League of Legends”.

Postać została wykonana w drewnie lipowym, z materiału wyjściowego grubości 50mm. Dla usztywnienia oraz zabezpieczenia przed uszkodzeniami, podklejona płytą MDF 12mm.

Tablica z napisem wykonana w całości z drewna dębowe.

Zarówno postać jak i napis, w ostatniej fazie realizacji zostały potraktowane ogniem. Całość pomalowana olejem, który wydobył nasycenie efektu opalonego drewna, oraz sprawił, że jest ono twardsze.

Rzeźba stanowi dwa elementy (postać+napis), które można rozmontować odkręcając 3 śruby znajdujące się wewnątrz tablicy z napisem.

Postać:

wysokość – 114 cm

szerokość – 116 cm

głębokość – 5,5 cm

materiał – drewno lipowe + MDF 12 mm

wykończenie – ogień + olej

Napis:

wysokość – 30 cm

szerokość – 89 cm

głębokość – 10 cm

materiał – drewno dębowe

wykończenie – ogień + olej

Wysokość całkowita rzeźby: 141 cm


 

Katarina / cz. 3

Zapraszam do obejrzenia trzeciej części dokumentacji prac nad płaskorzeźbą. W podsumowaniu filmu dodaję kilka słów 😉


Katarina / cz.2

Rzeźbienie w pionie okazało się bardzo wygodne. Pojawiają się małe problemy z układem drewna i podejściem dłuta, ale wynikają one raczej z dużego rozmiaru pracy. Stanie na przeciw materiału, możliwość zrobienia kroku w tył i spojrzenia, brak pochylenia pleców – te aspekty są zdecydowanie na plus.
Rzeźbienie elementów takich jak twarz, detale, wciągają znacznie bardziej. Dlatego też nie przerywałem pracy odejściem do kamery. To tak jakby w trakcie tańca, partnerka bądź partner, nagle oddalił się do stołu po łyk wody. Ty wybija z rytmu, i to bardzo 😉


Katarina / cz. 1

Pierwsza część realizacji płaskorzeźby, z motywem nawiązującym do gry League of Legends.


 

Published inSnycerstwo

Comments are closed.